Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Fiókom:

Hogyan regisztrálhatok?

Az ügyfélfiók elkészítéséhez a felső menüsorban található a Regisztráció menüpontra kell kattintani és kitölteni a regisztrációs lapot. Ügyfélfiókját az első rendelés leadása közben is létrehozhatja. Mindkét esetben az e-mail címet és egy titkos jelszót valamint a nevet és a telefonszámot szükséges megadni. Ezekkel az adatokkal lehet ezt követően bármikor bejelentkezni az ügyfélfiókba, lehetőséget teremtve az adatok megtekintésére, ellenőrzésére és kezelésére.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, illetve hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

Kattintson a nyitó oldal főcímében a Bejelentkezés alatt az Elfelejtett jelszó menüpontra, és adja meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címét. Mi küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatja az új jelszavát. Ez a jelszó azután kívánság szerint megváltoztatható.

Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

Írjon nekünk egy e-mailt a shop@pte.hu e-mail címre a szándékáról, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókja törléséről.

Rendelés

Hogyan tudok rendelni? 

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a kék színű Kosarat ábrázoló gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. 

 

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Sajnos a kuponokat nem tudja utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtette felhasználni, a következő webshopból történő vásárlása során a kupon érvényességi idején belül.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

A rendeléssel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találja. Rendelését ügyfélfiókjában is nyomon követheti a “Rendeléseid” menüpontban.

Külföldi rendeléseket is elfogadnak?

Jelenleg csak Magyarország területéről fogadunk és szállítunk ki megrendeléseket.

Mi történik a rendelésem leadását követően?

Rendelése leadását követően e-mailben küldünk visszaigazolást, amely az Ön által kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza.

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Ne aggódjon, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetősége lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető. Szívesen küldünk Önnek egy emlékeztetőt, ha a terméke ismét kapható lesz. Ehhez tegye a kívánt terméket kívánság listájára, és amit újból kapható lesz az Ön által kiválasztott termék e-mail-ben értesítjük.

Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nem, a vásárláshoz nincs szükség ügyfélfiókra.

Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?

Amennyiben rendelése még nem hagyta el a raktárunkat, lehetősége van annak törlésére. Raktárunk gyorsan lefoglalja az Ön által rendelt darabokat, éppen ezért előfordulhat, hogy a rendelés törlése már néhány perc után sem lehetséges. Kérjük, telefonáljon nekünk, hogy a törlési igényét közvetlenül megvizsgálhassuk! Ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon érheti el: +36-72-517-932 hétköznap, a PTE- Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet borszaküzletében, nyitva tartási időben.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

A szállítási cím a rendelés befejezése előtt módosítható vagy akár minden rendelésnél új címet adhat meg. 

 

Rendelhetek telefonon is?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség telefonos rendelésre. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdései vannak az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldés folyamatával kapcsolatban.

Mobil eszközökkel is rendelhetek?

Természetesen tabletről vagy okostelefonról is rendelhet. Ehhez egyszerűen látogasson el weboldalunkra a böngészője segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk.

Van minimális rendelési érték?

Nincs minimális rendelési érték.

Van maximális rendelési érték?

Nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.

Fizetés

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Amennyiben bankkártyát választotta fizetési módként, akkor a rendelése csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngészője ablakában jelenik meg.

Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Az alábbi fizetési módok közül választhat: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, fizetés személyes átvételkor (bankkártya és készpénz).

Miért utasították el a bankkártyás fizetésemet?

Ha nem lehetséges a bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például elképzelhető, hogy rosszul adta meg az adatait vagy részünkről jelentkezett technikai hiba az oldalon.

Mikor terhelik meg a bankkártyámat?

Bankkártyás fizetés esetében a fizetési folyamat során a választott termékek összegének megfelelően terhelődik a kártya.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számla a csomaggal együtt átvehető, akár személyes átvételtkor, akár házhozszállításos mód esetében.

Fizethetek részletekben?

Jelenleg nem kínálunk részletfizetési lehetőséget.

Rendelhetek adómentesen (tax-free)?

Adómentes rendeléseket (tax-free orders) nem kínálunk.

Kuponok

Hogyan válthatom be a kuponomat?

Ha van kuponja, akkor a kupon kódját a Kuponkód mezőbe írhatja be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a Beváltás gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik és a böngészője ablakában a rendelése számlaösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.

Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:

  1. A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
  2. A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
  3. A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
  4. A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.

Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a shop@pte.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez tartsa készenlétben a kuponkódodat!

Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessék ki?

Nem lehet a kuponokat készpénzre váltani.

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Sajnos a kuponokat nem tudja utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtette felhasználni, következő webshopból történő vásárlása során megteheti ezt, a kupon érvényességi idején belül.

Szállítás és személyes átvétel

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A rendelések feldolgozása munkanapokon, 48 órán belül megtörténik, kivétel ez alól az akciók. Ebben az esetben a rendelések mennyiségétől függően 2-10 munkanap közé is eshet.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

Ha ellenőrizni szeretné, hogy a rendelését helyesen adta-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudja megnézni. További lehetőségként amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, jelentkezzen be weboldalunkra az email-címével és jelszavával, majd kattintson a Rendelések menüpontra! Ha kérdése van a rendelésével kapcsolatban, vagy a rendelését nem helyesen adta fel, keressen bennünket a shop@pte.hu e-mail címen.

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

25.000 Ft felett ingyenes a kiszállítás (belföldön) - palackszámtól függetlenül! 

Szállítási díjak (az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák): 

25.000 Ft kosárösszeg alatt:

1 - 3 palack:    1.890 Ft

4 - 7 palack:    2.190 Ft

8 - 11 palack:    2.390 Ft

12 - 14 palack: 2.590 Ft

15 - 18 palack: 2.790 Ft

19 - 21 palack: 3.290 Ft

22 - 28 palack: 3.590 Ft

 

Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, kérjük, jelezze felénk a shop@pte.hu e-mail címen, hogy a továbbiakról egyeztetni tudjunk. FONTOS, hogy a rendelés mellé kapott számlát őrizze meg, ugyanis a termékkel kapcsolatos kifogást csak számla ellenében áll módunkban befogadni.

Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?

Szállítási partnerünkkel, az LDTrans-szal küldjük ki a termékeinket.

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérhető, hogy a megrendelést a számlacímtől eltérő címre szállítsuk, de a szállítással kapcsolatos megjegyzéseket, azt mindenképpen a "Rendelés összesítésé"-ben írja le!

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Ha bejelentkezett az ügyfélfiókjába megtekintheti és szerkesztheti az adatait. Az e-mail cím megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!

Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre küldjük.

Mely országokba történik a kiszállítás?

Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk csomagot.

Mennyi ideig vehetem át a csomagot személyes átvétel esetén?

Rendelését személyesen is átveheti a PTE- Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet borszaküzletében, nyitva tartási időben. Erről a https://szbki.pte.hu/borszakuzlet oldalon tud tájékozódni. 

Cím: 7634 Pécs, Pázmány Péter u.4. 

Telefon: 72/517-932 

A helyszínen készpénzzel és bankkártyával is fizethet. 

Garanciák és visszaküldés

Hogyan kell visszaküldeni a terméket?

Küldje vissza hozzánk a terméket PTE- Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet borszaküzletébe. A számlaösszeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, az Ön által használt fizetési módon keresztül térítjük meg. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldje vissza, amilyenben kapta őket.

 

Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?

Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád.

Hogyan történik a reklamáció?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, jelezze a shop@pte.hu email címen vagy személyesen a PTE- Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet borszaküzletében (7634 Pécs, Pázmány Péter u.4. ). Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhat a termék miatt. Kérjük, a vegye fel a kapcsolatot velünk e-mail-en a shop@pte.hu email címen vagy telefonon (+36 72/517-932) hétköznap a PTE- Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet borszaküzletében, nyitvatartási időben.

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

A rendelést követően 90 napja van arra, hogy a terméket visszahozza nekünk. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találja meg.

Milyen úton kapom vissza a pénzem?

A jóváírást mindig azon az úton kapja meg, amit fizetési módként megadott. Kártyás fizetés esetén az összeget a megadott számláján térítjük meg. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheti a shop@pte.hu email címen. Szívesen segítünk.

Egyéb

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Ha nem szeretne lemaradni az aktuális akciókról, akkor iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre.

Hogyan továbbíthatom a javaslataimat vagy visszajelzéseimet?

Örülünk a visszajelzésnek, a kritikának és a dicséretnek is. Küldjön e-mailt nekünk az shop@pte.hu címre. Minden esetben válaszolni fogunk.

Milyen gyakran kapok hírlevelet?

A hírlevelünk szabálytalan időközökben jelenik meg, mindig akkor, amikor olyan friss híreket tudunk megosztani Önökkel.

Mi az a hírlevél és milyen előnyökkel jár nekem?

A hírlevél rendszeresen tájékoztat a webáruházunkban meghirdetett aktuális akciókról, illetve újból készletre kerülő termékekről. Amennyiben feliratkozik ingyenes hírlevelünkre, az alábbi tartalmakat küldjük Önnek:

  • A legújabb termékeinkről
  • Kuponokról és kedvezményekről
  • Akciós ajánlatainkról
  • Újból készletre került termékeinkről

Miért nem kapom meg a hírlevelet, ha már feliratkoztam rá?

Amennyiben feliratkozott a hírlevelünkre, de nem kapott róla üzenetet, vegye fel velünk a kapcsolatot a shop@pte.hu e-mail címen